Support
Innovatieve oplossingen
voor alle behoeften

Alle klanten kunnen mondiaal 24/7 klantenservice en technische bijstand ontvangen. iFOREX-klanten kunnen vertrouwen op ons ondersteuningscentrum via de volgende methoden:
Nuttige SW en documenten
-
Externe technische hulp
Met externe hulp kan ons ondersteuningsteam via het internet verbinding maken met uw computer, uw computerscherm bekijken en haar toetsenbord en muis gebruiken voor het oplossen van enige problemen die u zou kunnen ervaren.
Voordat u de externe hulp gaat gebruiken, is het belangrijk dat u weet dat wij uw privacy en veiligheid respecteren, en uw persoonsgegevens volledig vertrouwelijk behandelen, als vermeld in ons privacybeleid.
Kies uw besturingssysteem:Windows-besturingssysteem Mac OS X-besturingssysteem- 1Klik op de knop "Connect" . Verbinden
- 2Druk op “Uitvoeren” in het pop-upvenster.
- 3Druk op “Uitvoeren” in het tweede pop-upvenster.
- 4Neem contact met ons op via +357-252-04600 en geef onze vertegenwoordiger het ID-nummer dat wordt weergegeven in het venster “Externe ondersteuning”.
- 1Klik op de knop “Verbinding maken”. Verbinden
- 2Download het bestand TeamViewerQS.exe.
- 3Klik op het pictogram TeamViewerQS.
- 4Klik op het pictogram TeamViewerQS.app
- 5Druk op de knop "Openen" .
- 6Neem contact met ons op via +357-252-04600 en geef onze vertegenwoordiger het ID en wachtwoord, weergegeven in het venster “Snelle ondersteuning TeamViewer”.
-
Veelgestelde technische vragen
Met de hieronder vermelde informatie kunt u veel voorkomende technische problemen oplossen. Als u het probleem nog steeds niet op kunt lossen, stuurt u ons een e-mail naar support@iforex.com.cy
Neem uw volledige naam, telefoonnummer en een korte omschrijving van het probleem op.
Mogelijke technische problemen:
- Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevoegd, maar kon niet inloggen.
- Ik heb een limiet/positie geopend, maar ik kan het niet zien.
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevoegd, maar kon niet inloggen.
Dit gebruikelijke probleem treedt op vanwege het onjuist invoegen van de gebruikersnaam en/of wachtwoord. Het wachtwoord kan een combinatie zijn van cijfers en Latijnse letters. Het verkeerd typen van de gebruikersnaam of wachtwoord leidt tot het volgende foutbericht: FXnet-inlogfout: FXnet kon de gebruiker niet verifiëren.
Ik heb een limiet/positie geopend, maar ik kan het niet zien.
Het systeem vernieuwt zichzelf automatisch om de paar seconden. Als uw limiet/positie niet wordt weergegeven op het scherm, drukt u op de knop "Vernieuwen" om uw bijgewerkte status te tonen.
Aanvullende informatie:
- Als u online website-inhoud van iFOREX wilt gebruiken, inclusief valutakoersen, systeem voor valutaconversie, valutaoverzicht, grafieken of enige andere beschikbare informatie op onze website, dient u uw verzoek in bij info@iforex.com en neem uw volledige naam, telefoonnummer en een korte omschrijving van uw verzoek op. Wij sturen u zo spoedig mogelijk een antwoord.
- iFOREX doet er alles aan om te zorgen voor hoge normen voor haar klanten, wat gezien kan worden in onze snelle en effectieve beleefde service. Wij zijn altijd verrukt om uw ideeën voor verbetering te horen. Ook al kunnen wij wellicht niet altijd elk idee direct implementeren, zijn wij wel blij dat we deze kunnen onderzoeken en ze in voorkomende gevallen kunnen toevoegen aan onze R&D plannen. Stuur ons uw ideeën per e-mail naar fxnet@iforex.com.
-
Systeemvereisten
Online handelsplatform Mobiel platformMinimumvereisten:
Hardware:
Ondersteunde besturingssystemen:
- Windows Vista (Sp2) Pro
- Windows 7
- Windows 8
- Windows 10
- Mac OS X v10.6 (aka "snow Leopard") of nieuwer
Ondersteunde browsers:
- Internet Explorer 11 of nieuwer
- Mozilla Firefox Nieuwste Versie
- Google Chrome Nieuwste Versie
- Safari 5.1.10 of nieuwer
Processorsnelheid: 1,8 GHz (Dual Core)
Geheugen: 2 GB RAM
Schermresolutie: 1024x768
Toegang tot breedband internet en hardwareVereiste software:
Silverlight, Adobe Flash Player, Adobe Reader vereist voor het uitvoeren van functies en handelstools
Aanbevolen vereisten:
Processorsnelheid: 2 GHz (Intel Core 2) of hoger
Geheugen: 4 GB RAM of meer geheugen
Schermresolutie: 1280x1024 of hogere resolutie
Toegang tot snel internetOndersteunde apparaten:
Smartphones:
- Samsung Galaxy S3, S4, S5, S6, S7, S8
- iPhone 4S, 5, 6, 7, 8
- Andriod en tablet apparaten met Andriod OS Version 5.x (Lollipop) en hogere Versie
Tablets:
- iPad 2, iPad 3
- Galaxy Tab
- Nexus
Vereiste besturingssystemen:
- Android OS versie 5x of hoger
- Apple iOS 9 of hogere versie
Browsers:
- Android-browser
- Safari voor iOS
- Chrome
- Dolphin
- Firefox
BELANGRIJKE OPMERKINGEN
- Het mobiele handelsplatform ondersteunt niet 100% van de functies die worden aangeboden bij de desktoptoepassing van het webhandelsplatform en ondersteunde functies kunnen variëren afhankelijk van het type apparaat en het mobiele besturingssysteem.
- Apparaatondersteuning voor het mobiele handelsplatform is hoofdzakelijk gebaseerd op besturingssysteemversie. Het kan voor nieuwere apparaten met niet-ondersteunde besturingssystemen mogelijk zijn om de mobiele toepassing
te gebruiken, maar deze moeten niet worden beschouwd als ondersteunde configuraties totdat de besturingssysteemversie als officieel ondersteund wordt vermeld. - Het mobiele handelsplatform certificeert niet op individuele wijze combinaties van aanbieder / model / besturingssysteem. Als het apparaat als ondersteund wordt beschouwd gebaseerd op de bovenstaande vereisten, en er is een
compatibiliteitsprobleem, onderzoeken wij het probleem en lossen het zo spoedig mogelijk op.
Het gebruik van het mobiele handelsplatform:
Ga naar trader.iforex.com vanaf uw smartphone of tablet en gebruik uw inloggegevens om te beginnen met handelen.
*Mobiele apparaten die niet worden ondersteund (zoals BlackBerry), worden doorgestuurd naar het huidige iFOREX-webplatform.
-
iFOREX-acccountdocumentatie
Bijlagen
Aanvullende juridische documenten
- Beleid voor belangenconflicten
- Beleid voor orderuitvoering
- Beleid voor klantcategorisering
- Klachtenprocedure voor klanten
- Compensatiefonds voor beleggers
- Openbaarmaken van prikkels
- Document inzake kosten en tarieven
- Vragenlijst voor openen klantaccount (fysieke persoon)
- Onthullingen van risicobeheer
- Licentieovereenkomst eindgebruiker
PRIIP KIDs
Nalevingformulieren
-
Nuttige software
- Adobe Acrobat
Adobe Acrobat
Adobe Acrobat Reader (pdf-documenten) Download
- Adobe Acrobat
Nederlandstalige klantenservice - Lokale telefoonnummers
Nog geen klant?020-2410949
Bent u al klant?020-2253724
Contactinformatie
-
- Algemene +357-252-04600 | Fax: +357-252-04607
- Technische ondersteuning +357-252-04655 | Fax: +357-252-04607
- Naleving en documentatie +357-252-04668 | Fax: +357-252-04611
- Klantenservice +31-20-241-0949
Kantooradres
Corner of Agiou Andreou & Venizelou Streets, Vashiotis Agiou Andreou Building, Second Floor, P.O.B 54216, Limassol, Cyprus.
Algemeen e-mailadres
- Klantenserviceklantenservice@iforex.com
- Technische ondersteuningsupport@iforex.com.cy
- Handelsruimtedealing@iforex.com.cy
- Partnersaffiliatesnl@iforex.com
Klantenservice
Wereldwijde telefoonnummers
- Oostenrijk0-800-293-357
- Frankrijk01-84-88-44-24
- Duitsland49-30-896779149
- Greece211-198-3400
- Italië800-789-217
- Nederland020-2410949
- Polen22-3-070-574
- Roemenie037-630-0008
- Spanje91-123-77-27
- Zweden46-85-2503-404
Telefoongesprekken vanaf uw mobiele telefoon worden niet altijd ondersteund (afhankelijk van uw mobiele telecomprovider)
Het hoofdkantoor van iCFD i gehuisvest in Cyprus. Voor het gemak van klanten wordt gebruik gemaakt van lokale telefoonnummers.